Vejbump Underskrift indsamling
Tranbjerg Fællesråd ønsker gennem underskriftindsamling tilkendegivelse fra Beboerne i Tranbjerg, om de er utilfreds med den nuværende udformning af vejbump i Tranbjerg. Der tænkes især på om det er mulig, at passere etableret vejbump, med de tilladte 40 km. Hvis du er utilfreds med vejbump i Tranbjerg, kan du sende en mail Tranbjerg Fællesråd på fr@tranbjerg.dk. Husk at oplyse dit navn og din adresse.